יום שבת, 20 ביוני 2009

ספר: כוחם של חלומותיך

שם הספר: כוחם של חלומותיך

מחבר: סוזי בלובש

הוצאה: אור עם

תאור כללי: הספר מדבר על חלומות בתרבויות שונות אם אפשרות להשתמש במידע, הוא מסווג את הספר לצורות השונות של הלחום, ונותן כלים מעשיים.

רעיונות שונים שעולים בספר

(יש טעם בהחלט לקרוא את הספר יותר בפירוט ולמצוא את הרעיונות שבו).

חלומות הם גשר ותיקשורת, מיכתב מהנפש, טלפון מהמורה.

תרבות הסנוי

לבקש מתנה עם החלום טוב

לדרוש מתנה עם החלום מאיים.

על ידי לחימה עד מוות משתחררת אנרגיה חיובית מהחלק של המודעות שיצר את החלום.

הדגרת חלומות

ליצור מרחב לחלום, שיהיה לחלום את החלק הטבעי שלו.

נירות, קטורת, קריסטלים.

שאלה:

לתת שאלה ולכתוב אותה מתחת לכרית,

אם זאת שאלה של כן ולא, אפשר בהחלט לקרוע את השאלה לכן ולא, ולישון מתחת לכרית.

שאלה לגבי הילדות

הה אני יכול ללמוד מזה.

באיזהו דרך אחרת אני יכול ללמוד מזה.

הם קיימת דרך אחרת

חלום בהיר

מקסטנדה היא לקחה את הרעיון להסתכל 10דקות לפני השינה בידים, ובחלום לקווות שהדימוי של כפות הידים, שאמור להופיע יזכיר לי שאני חולם ועל ידי כך לשלוט בחלום.

חלום תעופה: להתרכז בתעופה לפני החלום.

מסע אסטרלי: להתרומם עם מעלית למעשה.

איך למצות את המיטב מהחלומות

*. להתכונן לשינה:

להתרוקן, לתת כותרת ליום הזה שהיה.

להפנות את הראש לצפון המגנטי.

להגיד: אני רוצה לחלום ואני לזכור את חלומותי.

*. לתת שם לכל חלום (שם שיזכיר לי את החלום גם בעוד שנתים.

*. לתאר את תחושת החלום (נפשית פיזית רוחנית, שכלית..)

*. מקום ההתרחשות.

*. מיהם האנשים, לצאת מתוך נקודת הנחה של אחד משקף הבטים אחרים של אישיותנו.

*. סמלים וחפצים בחלום.

*. מה משמעות החלום עבורי.

*. מה אני עושה היום בקשר לחלום הזה. (אולי הרעיון הזה זה מופיע בספר של קייסי).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה