יום שבת, 20 ביוני 2009

מחייבות ניבחרות מהירהורים שבלב שכתבה לואיס היי + רעיונות נוספים


העסק שלי/ שאני עובד בו הוא הרעיון האלוהי.
החשיבה האלוהית היא היועץ בעשיה העסקית שלי.
העסק שלי מצליח.
העסק שלנו משגשג, מתרחב וגדל.
אני פותח את המודעות שלי לזינוק של שיגשוג. עיי חשיבה וקבלה שסכומי כסף גדולים מציפים את חשבון הבנק שלי. יש דיי והותר לשימוש, לחיסכון ולחלוקה.
אני דוגמא למודעות משגשגת.
אני גדל ומתפתח ללא הרף, מעל ומעבר לציפיותי.
אני מצליח בכל פרויקט שאני מבצע.
אני מוכן להשתנות ולצמוח.
אני סולח לכל ניסיונות העבר.
אני מסוגל לרפא את עצמי בכל הרמות.
אני מהווה מגנט לניסים.
ידי הם מכשיר ריפוי רב עוצמה.
כל יד הנוגעת בי היא יד מרפא.
הכנסתי הולכת וגדלה.
ההכנסה שלי גדלה בהתמדה מגיע לי לשגשג.
אני בעל פוטנציל בלתי מוגבל.
אני משחרר כל דפוס מחשבה שלילי שתרם לפחד מעוני, מגניבה, משקר. אני חופשכ עכשיו להרשות ולקבל את התגשמות הטוב בחיי.
לך על הנאה. החיים נוצרו כדי להנות מהם.
אני מקבל מתנות נהדרות ללא הרף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה