יום שישי, 19 ביוני 2009

תרגיל לסדנה

תרגילים לסדנה לתאריך 2בדצמבר 1997

תרגיל

.1איפה אני היום

.2מהו היעד הסופי שלי

.3מהם המכשולים בדרך.

תרגיל

א. הקשבה לגוף.

ב. ציור בצבעים על כל אזורי הגוף שבהם הרגשתי כאב, לחץ, ורטט

ג. ניתוח בשבוע הבא, את הציורים וציורים חדשים

תרגיל

(דרך האומן עמוד .)177

קח דף נייר רשום עליו את המילים הבאות: אלכוהול (בריאות), סמים, מין, עבודה, כסף, אכילה, משפחה/ חברים.

קפל רצועות אלא והכניסן למעטפה. רצועות אלה נקראות הקוטלים.

משוך את אחד הקוטלים מתוך מעטפה, וכתוב חמש השפעות שליליות שהיו לקוטל זה על חייך. חזור על הפעולה 7פעמים (שבכל פעם יש 7אפשרויות בחירה).

תרגיל

(מקורי).

.1

חישוב כיצד אני מוציא את הזמן שלי בשבוע בערך.

(עבודה, בילויים, שינה אכילה וכד').

( 5040=60*12*7דקות בשבוע). ציור של עוגה של זמן.

.2

מהם הדברים שאני מרוצה מהם בתכנון הזמן שלי.

מהם הדברים שאינני מרוצה מהם./ ומיותרים בחיים שלי.

מה הדברים שהייתי רוצה להגדיל/ להכניס לחיים שלי.

מבין הדברים שאינני מרוצה מהם בחיים שלי על מה אני מוכן לוותר.

לבנות תוכנית של תכנון זמן מתי אני אוותר על הדברים הלא נצרכים.

ותוכנית זמן מתי אכניס את הדברים שאני מעוניין בהם.

תרגיל

תרגול של איך לבקש מה אני רוצה. בעזרת הכיסא הריק

הקבוצה תנסה לעזור תוך שימת דגש על דברים אשר מכשילים בבקשה: מסרים כפולים וכד'.

מעין ראי

ממי ואיך אני יכול לקבל את העזרה לה אני זקוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה