יום שבת, 20 ביוני 2009

מחייבות / אפרמישינס / משפטי מפתח

(משפטים שנתנה אסתיה חוטר גזע ואחרים)


נבראתי בשלמות הבורא עם אהבת הבורא ועם אור הבורא

אני חי ומתקיים בהנחיית השלמות האלוהית שלי ומגיע למורים ומדריכים מוארים המנחים אותי לשלב הבא להגשמתי

אני אוהב את עצמי בשלמות באמונה פנימית שלווה ורוגע ואני מחצין זאת באורח חיי

אני חי באחדות איזון הארה והרמוניה של גופי לתדריו ושכבותיו הגשמית המגנטית המנטלית והרוחנית

אני זוכר את האירועים העליזים והאוהבים בחיי ואני חי לפי הנוסח הטוב אשר למדתי מהם

אני שומר על החלק הגשמי של גופי בריא טהור מזוכך גמיש רזה ופעיל שמירה ארצית גשמית רגשית ומנטלית

אני משוחרר חופשי ונקי מזיכרונות והשפעות אירועים אשר היו שעורי החווייתיים הנפשיים הרגשיים והגופניים

אני משוחרר מהשפעות העבר על בריאותי עושרי ומצבי הרגשי ואני מקבל את השפע הטוב של היקום בפתיחות

הכנסתי גדלה.

העסק שלי מצליח ואני דוגמה למודעות משגשגת.

אני יודע כי אנשים אשר התנהגו אלי לא טוב בילדותי נהגו כך כי זו הדרך בה חונכו ואילו הם חוויותיהם ואני סולח להם ומשוחרר מהם

אני סולח לאמא ואבא שלי על התנהגותם כלפי ואני משוחרר מזיכרונות העבר וחי את ההווה המשמח

אני מודע לכך שהורי ואנשים מילדותי התנהגו אלי כפי שהוריהם התנהגו עימם ואני סולח להם

אני משוחרר וחופשי מהשפעות התנהגות ואירועים לא טובים שכוונו כלפי בילדותי ונעורי וחווה את הטוב והמועיל

אני מתנהג עם ילדי ועם ילדים נוספים עם עליזות וקלילות עם סובלנות אהבה ואכפתיות וממלא בזה את זיכרונות ילדותי.

אני יודע כי ילדים חווים כל דיבור ואירוע כפשוטו ואני משוחרר מפשט הילדות ומפנים את הטוב שהיה בכל אירוע

אני משוחרר מאנשים מעשים ואירועים בילדותי ונעורי וקשרי עם אנשים מבטאים את אישיותי המוארת והייחודית

החיים שלי שמחים שלווים ואוהבים ואני חי אותם עם אשתי ואני חי זוגיות אוהבת הרמונית ונינוחה

אני אוהב כאשר נשים וגברים מתבוננים בי ואני יודע שהם רואים את המואר והנהדר שבי ואת ייחודיותי והנעם שבי

אני מגשים את גבריותי עם יצירתיות אוהבת ועליזה עם הגשמת היעוד שלי ועם זוגיות מאושרת ומעמיקה בכל רבדיה

אני נהנה בחברת גברים ונשים ויש לי חברים וחברות בעלי תחומי עניין ותחביבים משותפים ועם אהבה ושמחה משותפת

אני אוהב את גבריותי ואת רכותי ואני מחצין אותה בפתיחות עם אושר עליזות יצירתיות שופעת ומושך אלי עושר אהבה ורוך.

אני מחצין ומגשים את היצירתיות שלי בדרכים מגוונות המשמחות אותי ומפרנסות אותי עם עושר הרבה יותר מצרכי

אני יצירתי ומממש את היצירתיות שלי בקלות ובשמחה

אני אומן יוצר עצמאי מצליח בגדול וכסף רב זורם אליי

אני מתיידד עם אנשים אשר מחצינים את המואר החכם והעליז והטוב שבהם ואישיותי מבטאת את עצמה במלוא איכויותי החכמות.

אני מגשים את רצונותי האמיתיים בחיי הפרטיים וכאשר אני נימצא בחברת אנשים נוספים וקשריי עם אנשים נוספים שומרים על הגשמתי

אני מכבד דעות אנשים ואני מתחשב בדעות של אנשים נוספים כאשר הן תואמות את אורח חיי

אני מתבונן בעברי ורואה אותו ואת אירועי חיי כשבילי צמיחה והארה מחנכים ומועילים והמימד הרגשי שלי משוחרר

אני מגשים הלכה למעשה את רעיונותי הטובים עם עניין ומוטיבציה וכאשר אנשים נוספים שומעים עליהם זה מדרבן את המוטיבציה

אני יודע כי בקשרי אנוש אני חווה בדיוק את מה שאני רוצה לחוות

אני מושך אלי חוויות אוהבות שמחות חברותיות ומפתחות

אני יודע כי לכל אדם יש זכות להרגיש כפי רצונו ואני משוחרר מהרגשות והבעות פנים של אנשים בסביבתי ואנשים שבקשר עימי

אני מכבד את עצמי ואת רצונותי ואני מגשים אותם בדרכים הרמוניות המתאימות לאישיותי המוארת ועם אנשים מוארים וטהורים

אני מבטא ומחצין את דעותי ורגשותי בפתיחות

אני מקבל בחופשיות ושחרור תגובות אנשים ואני מפנים את האוהב העליז והמעודד מתגובות האנשים ודבריהם

החלקים האנרגטיים של גופי משוחררים וחופשיים מאופי ותחושות של האנשים הנמצאים בקרבתי או ביחסי קירבה עימי

הקשרים שלי עם בני אדם הם על בסיס של כבוד הדדי הערכה הדדית עניין ואינטרסים משותפים

אני מכבד את המרחב הפרטי שלי ואני מכבד את המרחב הפרטי של אנשים חיות צמחים וגבישים

אני מצליח בעבודתי בכל מקום עבודה ועם כל עיסוק ואני חי עם שיתוף פעולה הדדי אוהד שלי עם מנהלים

עובדים תלמידים ומטופלים

אני תלמיד מצליח ואני מגשים באורח חיי את מה שלמדתי במשך החיים בהגשמה הרמונית ומצליחה בזמן הווה

היקום מביא לי בזמן אמת את כל צרכי ומספק לי בזמן הוה את רצונותי הטובים והמוארים ומגשים לי בהווה את יעודי

הבריאות שלי טובה והגשמיות של הגוף שלי מאוזנת עם שינויים והשפעות ארציות חיצוניות ופנימיות

אני עוזר בפעילותי לעולמי לכוכב ארץ ולכל הקיים בו ויודע כי אני שומר על הגשמי שבגופי כדוגמא לאנשים נוספים

הבורא מכניס לחיי אנשים אוהבים ומוארים ומכניס את האנשים עימם נועדתי לבצע את רצונו בהוה של כוכב ארץ

עושר הכסף בא אלי בזמן הוה עושר הכסף ממלא את ארנקי בהווה והעושר ממלא בזמן הוה את החשבונות שלי בבנקים

אני מגשים בקיומי את אחדות היקום

אני אוהב את גזע בני האדם ומצאתי דרכים לעזור לו

פועלים אתי אנשים מוארים ואוהבים

אני מאפשר לאנשים מוארים וידידותיים להיכנס למרחב שלי ואני מפתח ידידות בונה יצירתית מעניינת וטובה עימהם

אני עושה את כל הדברים הטובים האוהבים והמועילים לקיום האלוהי שלי

חשיבה חיובית ודיבור חיובי הם הדרך בה אני חי את חיי ופועל בעולמי

אני יוצר לעצמי חיים טובים מוצלחים ומספקים

אני בעל פוטנציאל בלתי מוגבל.

אני חזק ואמיץ

אני חי את חוקי היקום

אני מגשים את הטוב המצליח והמהנה בעולמי באישיותי ובחיי

אני רואה ברור בעיני הגשמיות והרוחניות וחוש הראיה שלי בריא יעיל ומפותח

אני מתעורר מוקדם בכל בוקר ושמח לקבל את היום החדש והפתעותיו

אני מסביר ומציג את הייחודיות שלי של אישיותי ושל עבודתי בפני אנשים נוספים באסרטיביות עניין והומור עליז ונהנה מתגובתם

אני יודע ומודע לכך שאני חלק מכל חברה אשר בתוכה אני נימצא לקיום פעילות משותפת ואני מחצין את אישיותי ורצוני באסרטיביות

האונה הימנית של מוחי והאונה השמאלית של מוחי פועלות באחדות איזון והרמוניה ואני מחצין בהצלחה את חכמתי

אני יודע כי חיי הזוגיות שלי מאפשרים לי להחצין בהצלחה את מהותי הגברית הנעימה העצמאית והעוזרת בשיתוף פעולה הדדי

חיי הזוגיות שלי מבוססים על אהבה על שיתוף פעולה הדדי הרמוני על אמון וכבוד הדדי ומרחב מחיה משותף ופרטי

תאי גופי ואיברי גופי בריאים פעילים ומתחדשים באיזון והרמוניה ובהתאמה לתדרים קוסמים גלקטים ובין מימדיים

אני אוהב את עצמי אני אוהב את חיי ואני מאושר לחיות ואני אוהב את הבורא שהכניס אהבה זו לחיי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה